Hanımlar yardım lütfen, normal doğum sonrası daha çabuk daha iyi süt gelir oksitosin hormonundan dolayı dediler, normal diye direttim doktora sezeryan önerseler de, zor bir doğum geçirdim ilk doğumumdu travmatik oldu benim için , sonrasında sütüm bir türlü bebeği doyurmadı, sağıp baktım toplamda 30 cc anca geliyor 2 aylık oldu bebeğim meme + mama ilerliyorum ama gün geçtikçe sütüm azalıyor gibi, nasıl arttırabilirim?
ayva üzüm incir Komposto
bestlak damla
incirli sıcak süt
yayla çorbası
ayran
rezene çayı
b vitamini
bunları denedim artış oldu ama anca 10 cc olmuştur, mamadan kurtulacak kadar sütüm artar mı var mı imkanı? neler önerirsiniz