gulecbebek16 Asilbebekkk anne baba çalışma duruma göre değişir, bizde bende çalışıyorım, önce 2 bağlandı , sonra masafı 6-7 arası çıkmaya başlayınca çocugumun hakim 3 e çıkardı, şöyle düşün çalıştığımdan dolayı yarı yarıya verdi rakamı
ysfmommm Asilbebekkk maaşının dörtte biri oranında iş durumuna ve kredi ödemesi vs varsa hakimin takdiriyle çocuğa ve size bağlanır
Aliveannesi96 Asilbebekkk bunlar daha çok sizin avukatınızın ilgilenmesi ve eski eşinizin maaşıyla alakalı annemin avukatı hiç ilgilenmedi 400 lira şuan zamlı hali kardeşim için alıyor ilk okula gidiyordu o zaman 200 lira falandı ve babamın geliri iyidi
gulecbebek16 Asilbebekkk çocugunun masraf fişlerini topla ilk başta az versede daha sonra günceller en az 3 bence
Gzdzeynep Asilbebekkk babanın gelir durumuna bağlı olarak rakamlar değişir günümüz şartlarında çocuk başı 500 tl nafaka alan da var 5000 tl alan da babanın gelir durumuna göre miktarı belirliyor hakimler. bir de karara her yıl üfe tüfe oranında artış yapılacak diye eklenirse sonra arttırmak için tekrar dava açmaya gerek kalmaz bazı hakimler bunu da yazıyorlar karara
Asilbebekkk gulecbebek16 @Gzdzeynep çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için ❤️ İnternetten baktığımda maaşının dörtte biri diyor bu doğru değil o zaman
Gzdzeynep Asilbebekkk maaşın dörtte biri diye hiç duymadım. siz bebeğinize yaptığınız masraf makbuzlarını fişlerini atmayın davada delil olarak sunarsınız. kendi nafaka hakkınızdan da feragat etmeyin çalışsanız bile size de nafakaya hükmedilir. babanın resmi geliri var ise işiniz daha kolay olur. avukata danışabilirseniz sizin için en doğru bilgiyi verebilir. hakkınızda hayırlısı olsun
gulecbebek16 Asilbebekkk evet maaşın dortde birine kadar alabiliriz demişti avukatım, mesela boşanma sonrası nafaka arttırım davası açarak süreci ilerleteceğim , seneye kreşe vereceğim masraf artıyor sürekli sonuçta, ıhtıyaç arrtıkça güncellenmeli