Asafbebek benim kızım şu an tam 3aylık. 1ay erken doğdu. O yüzden 2 aylık kontrolünde 4 kiloydu. Şimdi de yaklaşık 5 olmuştur. Sadece mamayla besleniyor ve hipp combiotic kullanıyorum. Sizin bebeğiniz şu an muhtemelen 6kg falandır. O yüzden 120cc içmesi bana normal geldi. Benim kızım şuan 120cc içiyor ve evet yaklaşık 3saat sonra acıkıyor. Ama ben 3saat durabilmesinin sebebini reflüsü için kullandığım kıvam artırıcıya bağlıyorum. İlk 2 ay kıvam artırıcı kullanmadım ve hipp cidden çok sulu ve sindirimi kolay bi mama. İnanılmaz sık acıkıyodu. 2aydan sonra kıvam artırıcıya başladım çocuk direkt 3 saatte bir acıkmaya başladı. Hatta bazen kıvam artırıcı koymuyorum mamasına, o zaman daha erken acıkıyor. Bebeğiniz günlük olarak kilosunun 150-200 katı kadar süt/mama tüketmeli. Siz burdan ortalama bi hesap yapabilirsiniz günlük ne kadar tüketiyor bebeğiniz diye.