annesininminikosuu Hem normal kırmızı kan görüyorum hemde kahve rengi, böyle bir anormallik durum söz konusu. (13 ekim 2022’de oglumun sezaryan doğumu gerçekleşti) sizce nedir durum?
Beraninannesii annesininminikosuu Çok özür dileyerek içeride kalan pis kan geldiğinde de de öyle oluyor
kasimonbes annesininminikosuu canim sezeryan oldugumuz icin pis kani atamadik bu sekilde atiliyor bende 40 dan sonra 15 gunde bir oluyorum ve siyah geliyor bir gun boyunca doktor bana pis kan dedi
annesininminikosuu benkosarim hmm simdi acibademe de gitmek istemiyorum. Bi baslayinca birakmiyorlarda o test bu test dünyanın parası. Diger hastanelerede pek güvenemiyorum:-/
Emmosch Bende 22 ekim 2022 de yaptım,aynı şekilde bazen kahverengi bazen pembemsi kan geliyor ,2 gün falan sürüp kesiliyor sonra
annesininminikosuu Emmosch allah bağışlasın cok yakinmis dogum zamanlarimiz.. tekrar hamile olma ihtimalimiz mi var acaba 👀
benkosarim annesininminikosuu bir devlet hastanesinde şans verin nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Kartal şehir hastanesi gayet güzel tavsiye ederim bir bakarlar
Emmosch @annesininminikosuu yok ben sanmıyorum,bence kahverengi olan eski kan,uzun zaman regl olmadık ya, tam düzene oturmadı,umarım dediğiniz gibi değildir 😫😊
annesininminikosuu kasimonbes aaa öylemi hmmm sezeryanla bağlantılı o halde. Cunku internette yok gebelik bilmem neler yaziyorda belirtilerde
kasimonbes annesininminikosuu pis kan canim icin rahat olsun ama illa da kuskun dinmezse test yap gebelik icin