Burada yani yasadığim yerde bir tabir vardır “depremden önce/depremden sonra” (1999 depremleri) birinin ölümü,dogumu,aldığın eşya,yapilan ev,alınan araba her sey öncesi ve sonrasi diye söylenir hala..Bu deprem de ülkemiz icin bir dönüm noktası bizim icin öncesi ve sonrasi olacak eskisi gibi nasıl oluruz bilmiyorum çok zor