Oykuzey bende ilk günler kullandım kayıyordu tutmadan olmuyordu diye tutma şekilde olabilir ben hemsirelerin anlattığı gibi 4 parmak altta 1 parmak üstte tutmadım makas seklınde tuttum o şekilde burnuna denk gelmedi en son zorlanınca lansınoh biberon ucunu denedim o çok işime yaradı göğüs ucum çıktıktan sonra bıraktım