asdfgs Merhaba Antalya’ya gelen bir bebek olursa annesini emmesi mümkün olmayan, en azından anne sıcaklığını hissetmesi adına onlar da hissediyorlar, deprem korkusunu atması adına bebeğimizi emzirebilirim.
tombikdonerkankasiiskender Bende bunu düşündüm bugün Allah razı olsun gidemiyoruz ama bu taraflara gelenlere bi şekilde yardımcı olmamız lazım