Berensmom merhaba umarım mesajımı görürsünüz, benim bebeğimde de stereotip olduğunu düşündüğümüz hareketler var (özellikle heyecanlandığında ellerini bacaklarını kasar gibi yapıyor mama sandalyesinde daha çok oluyor) , algılaması komut almasında sorun yok, bize bilgi vermeniz mümkün mü ve hangi branşlara gitmemiz gerekir?