Birkullanici ben evde çocuğumun uyuduğu odanın peteğini kapadım çok çektim burun tıkanmasından çok zor o küçük burunları tıkanınca elim ayağım dolaşıyordu. Şimdi doktor burunu açmazsan hasta olur dediğinden beri izotonik suyla 2 günde bir 4ml +4ml olacak şekilde burundan hızlı olmayacak şekilde sıkıp yıkıyorum. İyi geliyor. Görünen sümüksü şeyleri de aspiratör ile küçük vakum hareketi yapıp alıyorum. Bizde işe yarıyor