Aynı günlerdeyiz ve bizde aynı durumdayız. Akşamları uykuya geçişimiz kriz ve ağlamalarda. Evde baba veya anneanne babaanne varsa uyutmayı deneyebilirsin. Bende süt kokusunu aldığı için bazen uykuya dalamıyor. Eşimde ve annemde hemen geçişi kolay olabiliyor bazen. Sadece bir öneri. Umarım güzel sağlıklı uykuları olur bebişlerimizin. 💕🧿🙏🏽