Adana da o depremi yaşadık Allahım gece yataktan Fırlayıp evin beşik gibi sallandıgını görmek nr yapacağını bilmeden sadece çocuğuma sarılıp Allahım yardım et Allahım yardım et diye çığlıklarımı unutamıyorum çok şükür ki yıkılmadı evimiz memlekete annemlere geldik ama tv izledikçe enkaz altındaki gördükçe nefesim kesiliyor nefesi tam alamadığımı hissediyorum artık nasıl tek başıma kalırım evde bilmiyorum sürekli ağlıyorum bizde olabilirdik o enkaz da ya çocuklarıma bişey olsaydı ya bize bişey olup çocuklarımız kalsaydı eskisi gibi olmayacak artık hiç bişey hep bir yanımız buruk kalacak huzursuzum Yemek yesem bogazımda kalıyor su içsem bogazım düğüm düğüm yaşamayınca insan bilemiyormuş Allahım birdaha yaşatma nolur yaşatma 🙏🙏