S_x_w evet tabiki zatn dedigim gibi amacıım ölümdden de kacmak degil ölüm saati dogum saati secemiyoruz değşşmiyor
Ama secebilcegmiz seyler var
İşimiz eşiimiz yaşadıgımız ev , şehir bunlar bizim secimlerimize baglı sonucları da ona göre yaşıoruz deprem bölgesinde oturuyosam hasar almam deprem bölgesinde olmayana göre cok daha fazla, şiddeti savunan eşle evlenirsem dayak yemem cok olası gibi gibi amacım ölümden kacmakdan ziyade bu yıkımı görmemek aman ne bileyim