Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 30 günlük ilk gün emiş güzeldi ama doymadı ağladı sürekli mama verdik sürekli emzirdim ama malesef sarılık oldu kilo kaybı çok oldu hastanede yattık sarılık için orda da hep emsirdim hem enjektörle mama verdik hala öyle ama kilo fazla alamıyor genelde 2 3 saatte bir 45 60 cc mama verdim ama kilo fazla almamış suan ki kilosu 3780 doğum kilosu 3440 üzülüyorum emzirmek istiyorum memeyi zar zor alıyor en fazla 1 dk çekip yA bırakıyor yada uyuyakalıyor fikir verin bana