Smnrsmnr Bebeğim 10 15 gün önce hastaydı. İsalide vardı öksürük hırıltı hava falan verildi. 6 aylık ek gıdaya başlamıştık. Doktor isali olduğu için tadımlara ara ver besin alerjisi olursa isali devam ederse meyden olduğunu anlayamayız dedi. Bebek iyi oldu ama çok az cıvık kaka yapıyordu zaten normalde de kakamız çok katı değil. 3 gün yumurta verdim ben bugün biraz baya cıvık kaka yapmış acaba yumurta alerjisi var da isal mi yapıyor bebeğime. Pişiğimiz azdı baya çoğaldı. Kaka yaptığı için mi çok oldu acaba sık isalden dolayı. Döküntü kızarıklık olarak resimdekiler çıktı. kusma falan yok. Başına gelen var mı yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım
Ozlem2904 Smnrsmnr geçmiş olsun sevgili anne yumurtaya ara verip gozlemleyin. Yani yumurtaya sebebiyle dokuntuler ve pişik olusmus olabilir. Ama aynı zamanda ishal de pişik yapmış olabilir en iyisi ara vermek
Smnrsmnr Ozlem2904 teşekkür ederim işe başlayacağım şu zamanda ondan sordum . Ne kadar süre bekleyeyim