Admsavalanli bende de vardı hiç korkma banada dediler canım hatta keseyi acilde gördük ve vajinal ultrasonla normal ultrasonla görünmüyordu, orda bana birde içi boş dediler boş gebelik olabilir dediler nasıl ağladım sonra bi doktorla konuştum doktor dedi ki önce kanda yükselir sonra idrarda sonra kese oluşur sonra kesenin içinde bebek herşey sırayla olur dedi pat diye ne keseyi nede bebegi göremeyiz dedi en son kalbi oluşur kalp atışı I duyarız dedi hiç korkma