aycakum123 Merhaba bebeğimi ek gıdaya geçiş yaptıracağım. Almam gereken sağlıklı kaliteli ürünler nelerdir ? Önerilerinizi alabilir miyim… ? Marka önerirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden 🙏 Mama önlüğü Tabak çatal kaşık Cam rende Alıştırma biberon
NurY aycakum123 Aslında bu ihtiyaç listesi , size kalmış ben çok fazla bişey almamıştım , kaşık alabilirsiniz bol bol mama önlüğü , mama sandalyesi , cam rende olabilir buhar makinası iş görür , 🙏
Gag2408 aycakum123 benim de bebeğim 5ay 15 günlük mama sandalyesi alacağım önlük kaşık suluk baby me marka vakumlu tabak oioi nin muadili başka bilemiyorum bende bakayım tecrübeliler ne yazmış
Sgnnn aycakum123 herşeyi eksiksiz aldım ama kullandığım şeyleri yazayım size. Mama sandalyesi ikeanın klasik modelini önerdi doktorum. Hem tam dik oturabilmesi için hemde temizliği kolay olup yer kaplamadığı için çok memnunum. İlk zamanlar ikeanın sşişme sırt desteği ile oturuyordu. Mama önlüğü takmıyor çekiştirip çıkartıyor silikon olanları. Bez olanlarında temizliği çok zor. Mama kaşığı e bebekten aldım çok memnunum. Cam rende yine e bebek. Blw yapmadığım için mama tabakları çok gereksiz oldu. Cam kase aldım herşeyi onda veriyorum makinaya atmıyorum. Biberon temizleyicisi ile yıkıyorum. Yani tek kullandığı şey mama kaşığı mama sandalyesi cam rende cam kase