Eymenalparslan Az önce iki defa sallandık. Fay hattı kırılmış diyorlar ama bir bilgimiz yok. Depremi durduran tekbirdir lütfen bol bol tekbir getirelim hanımlar bu zor günlerimizde tövbe istiğfar edelim Rabbım milletimizi korusun 🤲
DarkSwan Eymenalparslan Çok geçmiş olsun, Allah yaşatmasın.🙏🏼 Fay hattının kırıldığını bilim adamları mı söyledi?
Huzur_kokulumevlat Eymenalparslan az önce annemlerle konuştum da sallandık baya dedi korktuk Rabbim nolur kudretin büyük nolur tamam psikolojimiz alt üst oldu çocuğuma odaklanamıyorum artık eşimde deprem bölgesine gitti yardıma ulaşamıyorum 😔😭
Eymenalparslan Çevreden söylendi ama prof. Naci görür Bi kaç gün önce açıklama yapmıştı Yedisu fay hattı kırılır çok beklemicegini düşünüyorum demişti insan korkuyor :(
emremine99 Bizde Erzincan’dayiz Allah’ım korusun herkesi Allah’ım enkaz altında kalan insanlarımızı hayırla sağlıkla korumayı nasip eylesin inşallah
gocebebirbayan Huzur_kokulumevlat Allahım eşinizin hayrını kabul etsin inşallah. Allah sizlerden razı olsun , Allah bizleri korusun 🥺🥺😭😭🙏🏻🙏🏻 çok korkuyoruz. Ara ara hala sallanıyoruz 😭😭
Huzur_kokulumevlat gocebebirbayan rabbim hepimizden razı olsun inşallah merhametiyle bizleri soğutsun dindirsin korkumuzu inşallah Allahım yardım etsin hepimize çok geçmiş olsun bir daha yaşanmasın inşallah
gulsum11 Eymenalparslan bende erzurumdayım fakat merkezdeyiz biz hissetmedik ama çok korktuk tabi çok mu sallandı Rabbim yardımcımız olsun 🤲
Btlaras2 gulsum11 teyzemler de merkez de onlar da hissetmemiş ama köylerde baya hissedilmiş Allah korusun hepimizi