Yildiz52 köylere ulaşmıyor yardımlar. Sadece bizim köyde benim bildiğim 15 depremzede, evi yıkılmış, pijamayla çıkmış ve köye sığınmış çocuk var. 3 ü benim yiğenim. Yardımlar sadece il ve ilçe merkezlerinde duruyor. Köydekilerin çoğunun aracı yok, aracı olanın da yardım geldiğinden haberi yok. Bu sebepten kıyafetler ortada duruyor ama yiğenlerim gibi ihtiyaç sahiplerine ulaşmıyor. Afad koordineli çalışamıyor bu konuda. Kaymakamlıklar da köylere yönlendirmiyor. Sabahtan beri 6 tır şöförüne ve yardım sahibine ulaştık ama bu konuda kaymakam göndermeden köye gidemeyiz diyorlar e kaymakam da göndermiyor. İnsanlara ulaşmayan yardımlarla ne halt edecekler onu da çok merak ediyorum.