Malesef kabul etmiyorlar. Hem sağlık ve hijyen açısından hem de Muhafaza sıkıntısı olacağı ve bozulacağı için. Deprem bölgelerinin çoğunda elektril bile yok malum.. onun yerine mama göndermeniz çok daha iyi olur.. onun dışında civarınızdaki hastaneleri arayıp bilgi alın oralara daha kolay ulaştırabilirsiniz ve oradaki bebeklere verilebilir