merveorhan 4 aylık kızım mama içtikten sonra çok fazla kusmaya başladı eskisi gibi iştahıda yok neden olabilir? Bu arada sütüm yok sadece mama ile besleniyor.
Portakalcicegiii merveorhan benimkinde beş aylık bugün asırı kustu. Grip ve bogazı kızarmış. Sizde bu tarz belirtiler var mı ? Hasta olduğu içi yada üşüttüğü için olabilir
merveorhan Portakalcicegiii Herhangi bir hastalık brlirtisi yok yaklaşık 2 haftadır kusma sorunu var sadece
ZeyneppElaa Bende bu konuda çözüm arıyorum. 4,5 aylık kızım mama içtiğinde aşırı kusmaya başladı alerji maması kullanıyoruz aynı zamanda huzursuz neden olabilir. ?