Merhaba, öncelikle gecmis olsun
ben ve bebeğimde de kan uyuşmazlığı vardi hastaneden taburcu oldugumuzun ertesi gunu kontrole cagirdilar 15,5 deger ile yenidoğan yoğunbakıma aldılar, maalesef bizim yanimizda vermediler fototerapi
6 gun yogunbakimda kaldi 1 gunu fototerapi verilmis diger gunler degeri takip edilmisti. sonra emme refleksi azaldi dediler bikac gunde oyle tuttular vs zor bir donemdi bizim icin. Sizin yaninizda veriliyorsa 1-2 gunde normale iner diye dusunuyorum cunku bize 1 gun ışın verildigi soylendi