3 yaş 3 aylık tek başına oynamıyor sürekli ya babasını ya benimle oynamak istiyor ve aralıksız oyun oynamak istiyor. Bizimle oynarkende oyundan oyuna geçmek istiyor. Bu durumun bizi çok sıktı var mı çözüm çok yoruluyoruz nefes alamıyoruz bu durumdan 🥺