Kızlar biraz olsun rahatladım şu an sütüm depremde annesi babası ölmüş bir 2 aylık bebek ve 2 günlük bir çocuğa nasip oldu Ankara Şehir Hastanesi Etlik şehir hastanesine getirilmiş çocuk biraz hasta olduğu için doktorlar anne sütü alması lazım demiş annesi öldüğü için de benim komşum var komşum söyledi şimdi bana Ben de seve seve veririm dedim inanılmaz biraz olsun rahatladım çok mutluyum sizinle de paylaşmak istedim sevdim ama ıslak mendil pişik kremi Bir de çocuğumu küçük kıyafetlerinden koydum böyle bir şey vesile olduğum için çok mutluyum