kbtmz benim kız kardeşim çalıştı. Cadde mağazasıydı ve bütün iş yükü onun üstündeydi. Çalışan sayısını az tuttukları için depo, kasa, transferler, reyon yerleşimi her şey tek kisideydi. Çalışacağınız şubenin personel sayısı yeterliyse, hakedisleri çoğu mağazaya göre iyi denebilir