Isteboylebisey evimiz yıkılmadı🙏🏻
Gece depremden sonra dışarda kaldık sabah 10 gibi kaynanama geçtik kızım hastalancak diye somra uyuduk biraz bianda ikinci deprem oldu😭
Kayınvalidemin evi baya hasar gördü patladı resmen binanın dışı yukardan aşağıya kadar açıldı😢
Zemin kat 1 kat duvarları hep çatladı yollar çatladı
Kabus gibiydi.
Yardım yok burda canım herkes kendi parasıyle yemek vs aldı taziye yerlerinde kaldık şuan herkes evine geçti gitcek bi yer yok çünkü buradan çok insan varmış oralarda hep taziye evleri dolu 😭
Bizde eşimin köyüne geldik ilk 2 gün bize yemek verdiler akrabaları
Şimdi kendimiz alıyoruz.