DevrimciAnne bende pek tanımıyorum adını duydum sadece kurtarıldı mı diye merak edip posta girdim yardım ne zaman gitti bilmiyorum ama termal kamera ile bakıldığı zaman yaşayan canlı varsa algılıyor zaten, yani orda canlı yokmuş başka canları kurtarmak varken neden orayla vakit kaybetsin ki ekipler