Yaşadıgim depremden sonra dünya malına gram hevesim kalmamışti bir şimdi ise ne bir evim olsun istiyorum ne de cok param eskiden bir elbise bir takım gördügümde keske alabilsem derdim heves ederdim su an etmiyorum bardak görürdüm alabilsem derdim şu an istemiyorum dünyalik hic bir seyde hevesim kalmadı..23 kasımdaki depremde tvmiz düşüp parcalandi devlet deprem ödenegi verdi parasini karsıladı yenisini aldık su an o tv ile haberleri izliyorum sanki onlarin hakkini bir tv yüzünden yemisim gibi geliyor utanıyorum insanlar evlerini hayatlarini kaybetti biz tv nin parasini nasil alabildik diye 3 ay öncesinden bu depremi bilemezdik tabii ama insan kendini suçlu hissediyor cok üzgünüm çok