1ogrencianne Merhaba hanımlar. Oğlum 24 günlük. Nefes alıp vermesinde problem yok. Ses gelmiyor. Emerken de normal. Ama uyanırken geriniyor ve ağzından mı anlayamadım hırıltı gibi sesler çıkıyor. Sanki tıkanık gibi. Doktor kontrolümüze 6 gün var. Bilgisi olan var mı bu konuda?
Deletedmom021 1ogrencianne yenidoğan da hırıltı normal canım ama gittiğinde doktoruna söyle için rahat etsin