cinarcinar Herkese merhaba, Bebeğim 16 günlük. Gününde göbek bağı düştü. 2-3 gün sonra sabah baktığımda göbek deliğinde sızıntı gibi kanama olup kuruduğunu farkettim. Doktoruna sordum 2-3 gün olursa getirin K vitaminini yenileyelim dedi. Pazartesi günü 2. Doz K vitamini vuruldu. Bu sabah kalktığında tekrar kanama olmuş kurumuştu. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba ne zaman geçer enfeksiyon vs oluşur diye tedirginim
Sevdapl cinarcinar k vitamini vurulduktan sonra 5 6 gün daha zıbınına bulaştı bizimki. Doktor kurur dedi. Kuruyor siyah kabuk bağlıyor o da düşüyor sonra.
isilhlvc cinarcinar kızımında aynı şekilde göbeği düştükten sonra kanadı 2. Doz K vitamini yapıldı 4-5 gün zıbınına kan bulaştı kurudu kabuk tuttu koparmadık kendi kendine kabuklar döküldü bir daha da kanama olmadı
Bal_arisi_ cinarcinar benim kızımda da oyle oldu pudra döktüm hemen geçti hastaneye goturmedim bide bebeğini yıkarken göbek bağının islanmamasina özen göster canım inşallah geçer hemen
Gulo0401 Benim bebeğimde de aynısı oldu bebek cilt temizleme toniği gibi bir şey vardı bebekler için banada görümcem vermişti solüsyonu o bize sıkıp biliyorsun iki güne geçmişti