Minik18 bizede bir sürü gaz damlası verdi doktor valla ben hiç vermedim baktım daha da sancılanıyor mecburen ayının geçmesini bekledim düzeliyor inan sadece sabır. İshal için endişe etme ben özel medipol hastanesine götürdüm hatta bir sürü özele götürdüm ishal olmuyorlar