Adanalıyım. En yakın arkadaşlarım akrabalarım tanıdıklarım o 10 ilde yaşıyorlar. Çocukluğumun geçtiği İslahiyenin yerle bir oluşu beni derinden etkiledi. Depremin ilk merkezi neresi adana mı derken yaşadığım panik atağı bir ben bilirim bir de beni sakinleştiren eşim. Maraştan arkadaşımı çıkardılar enkazdan osmaniyede kuzenimin evini yıkılışını videoda izledim. İkisi de iyi çok şükür. Üniversite arkadaşlarım Antakyalı evlerinin olduğu mahallelerini gördüm. Bunların ben çok acı çekiyorum diye yazmıyorum. Ne acılar çok acılar var. Beni anlıyorum acıyı yaşamak zor. Depremzedelerin acıları bölgede olanları ayrı tutuyorum anama babama sövseler ses çıkarmam çıkartmam. Onları anlayamam ne deseler ne yapsalar haklılar. Ama bu hak sadece onların. Birilerine onu dedin mi bunu yaptın mı demek sonuca ulaştırmaz. Sonunda sen napıyorsun ben daha iyisini yapıyorum gibi kısır bir döngüye gireriz bizi bir yere ulaştırmaz.
Post açma sebebime gelirsek, arkadaşlar bu felaket değil bu kıymet. Bu kıyameti çıkar sağlamak için kullanan kendince şova dönüştüren var mı var. Her türlü siyasi ekonomik çıkar için yapanlar var. Bırakın yapsınlar zorunuza mı gidiyor davranışları not alın gerekirse unutmayın. İnanin şimdi değil 1 ay 1 yıl sonra kimin ne olduğu ortaya çıkar. Şovlar 1 ay 1 yıl sürmez. Bir bakın önce kim ne yapmış kafamıza göre yargılamayın kimseyi. Unutmayın ne yapılanı ne yapılmayanı. Sonra konuşuruz kızarız. Şimdi amacı ne olursa olsun bir damla su götürenin yanında olun.