Bizler 4000 km uzakta izlemekten ve dua edio yardim Dan baska elimizden bisey gelmio icim paramparca bebegime simsiki sariliyorum her dk..Her Einkaufsmöglichkeiten cikan bebekleri gorunce kalbim paramparca oluyor diyorum Allah im bir kus olsam bir super guc olsa o molozlari sanyiede kaldirsa herkes kurtulsa…Yataga girince yorgan ortmeye utaniyorum su icince bogazima takiliyor bebegime Mama verince hickiriyorum annelikten mi bilmiyorum Hayir Hayir Bence insan olan herkes agliyor vicdani olan herkes paramparca😞😞Nasil gececek nasil unutacaz nasillllll