Kızlar bugün mama almak istedim ve Sma 06 ay mamasının 510 tl olduğunu gördüm ve marketlerde kalmamış eczanede buldum zar zor oda 510 tl dedi şaka gibi 2 günde bu kadar artmış olamaz fırsatçılık değilde ne gerekli yerlere şikayet edeceğim vatandaş olarak varmı böyle bir artışa şahit olan 🤦🏻♀️