Arkadaşlar 14 aylık bebeğim var İstanbul kartaldayım bende ihtiyacı olan bebek varsa süt annelik yapıp evimde ağırlayabilirim . E devletten başvuruda yaptık sosyal aile bakanlığını da aradık resmi olarak 6 aydan evvel bişey çıkmaz dediler . Önce çocukları aileleri vs araştırmaları varmış . Ve küçük bebekleri sanıyorum o civarda bırakacaklar . Ancak buradan söylüyorm burada bildiğiniz birisi varsa iletişime geçebiliriz