melina_railya Merhaba. Çocuğum 9 aylık daha önce sleepy bez kullanmıyorduk, bir kullanalım dedik ve 4 maxi aldık ama küçük geldi, acaba daha önce bu markanın bezini kullananlar hangi numarayı önerirsiniz? Kilosu 10-11 bebeğin
dikkatbebekvar melina_railya benimki daha 5 bucuk kilo 3 numara kullanıyorum. 2 aylık. Baska marka kullanmadım ama sleepynin bezleri cok kücük
Fikkkooo melina_railya kalıpları çok dar ve sızdırıyordu molfix e geçtim eğer Sleepy kullanacaksanız illa normal olması gerekenden bir beden büyük alın
tarcinnn melina_railya benim oğlum 9 kilo olduğundan beri ben 5 numara 11 kilo olanı kullanıyorum anca oluyor. Diğerleri sızdırıyor. Bionaturalden çok memnunum 🙏🏽
dikkatbebekvar livanurvealpinannesi61 ben simdi molfix denemek istiyorum. Sleepyde 3 numara kullanıuorux bebegim 5 bucuk kilo acaba molfixte 2 mi alayım