Kızlar kızım 3280 gram doğdu. Kilosu 5 aylık 6400 bir doktorum sürekli mama ver derken diğeri hiç verme dedi bende sütüm var diye vermedim ama doğum kilosunun iki katı olmadı 5 ayda o yüzden ek gidaya baslamak istiyorum yani kaşık mamasi pureler vs erken başlayıp sorun olan yada güzel kilo aldı diyeniniz var mı acaba