Ysgl26
Afad yetse dediğiniz doğru ama inanlar ulaşamıyor afada telefon mesaj sorun en etkili yöntemi kullanıp yardım isteyenlerin twitleri elden ele gidiyordu kime ulaşırsa artık .sanırım devlet artık çoğu bölgeye ulaştığı için bunları etkili görmedi dezenformayonla mücadele adına yapıyor diye düşünürüm 1 şartla ama televizyonlarda Politikacı güzellemesi olmazsa…eğer olursa net kötü niyet ….biri çıkmış her yere ulaştık diyor biri çıkmış depremden kaçanlar yaralılar vs diyor,devlet adamlarının metanetli olması elbette doğru olandır ama insanları da salak yerine koymasınlar,çok gecikti çok geç kalındı dernekler daha erken reaksiyon aldı düşünebiliyor musunuz böyle bir şeyi,2 gün sürmemeliydi koordinasyon,3 gün inanlar aç kalabilir ama 3 gün enkaz altında yaşaması çok zor