Balkupum2505 Kizlar herkese çok buyuk gecmis olsun rabbim tekrarini yasatmasin.. sorum baslikta sartlari bilen yardimci olabilirmi? Cok acil
susunbebekuyuyo Balkupum2505 bende şimdi yaptım e devlet koruyucu aile ilk görüşme kısmından yapılıyor başvuru ama şartlar nedir bilmiyorum
Balkupum2505 Ysgl26 bende basvuru yapmak istiyorum şartlarini merak ettim. Normal sartlarda evin gelirin vs olmasi gerekiyo diye biliyorm ama
Balkupum2505 Ozlemfidan bulundugunuz ilin sosyal yardimini arayip ögrenin bellimi olur ihtiyac kesinlikle vardir 😢
Balkupum2505 susunbebekuyuyo bende basvuru yaomak istiyorum yaa nornal sartlarda ev ve maddi durum iyi olmasi gerekiyo diye biliyorum evimiz yok maddi durumumuz cok sukur bi garibe bakacak kadar var ama 😢
Gamzeli2206 Balkupum2505 koruyucu aile yanı soy adınızı vermeyeceksiniz çocuğun en az bir ebebeyni hayatta oluyor ve ayda bir kez çocuğu görüyor aile ve sosyal politikalar bakanlığı dan başvuru yapılıyor 6 ay kadar bir süre oluyor şartı aile ortamı ve evde en az bir maaş olması ve çocuğa bakacak birinin olması
susunbebekuyuyo Balkupum2505 şartlarını bilmiyorum açıkçası benimde evim kira tek maaş geçiniyoruz 2 evladım var ona rağmen başvuruda bulundum
Marinamama Balkupum2505 deprem olan illerde mi yaşıyor olmamız lazım ben bölgeye çok uzaktayım ama imkanım varsa bir bebeği veya cocuğu korumak isterim
Marinamama Balkupum2505 birde ailesi yakını bulunana kadar mı bizde kalıyor depremzede cocukları için ayrı şartlar var mı bilen varsa yazsın lütfen
okuyor Balkupum2505 aile ve sosyal hizmetler Bakanlığı’nın web sitesinde koruyucu aile hizmeti bölümünden tüm bilgilere ulaşabilirsiniz
Haffuse Cocuklarda yas araligi secilebiliyor mu acaba?.. E devlet basvurusunu gordum ama, min. Kac ay koruyucu olunabiliyor?.. bunu da aile mi belirlito