Arkadaşlar merhaba şuan herkesin morali bozuk zor zamanlardayız ama evladım için size sormam bilgi almam lazım kızım şeker hastası arada şekeri düşüyor aynı zamanda da süt alerjisi var aptamil syneo mama kullanıyoruz şekeri düşürüyor yeterli besin alamadı için normal mama veriyorum alerjisi tetikliyor ve yüzünde kabarcıklar çıkıyor ne yedirip ne içireyim şaşırdım kaldım yardım eder misiniz ayrıca anne sütü de alamıyor sütüm kesildi diyete başlayınca tek mama kullanıyor ama bu şekilde de sorunlar yaşıyorum😭☹️