Ygmr11 Kesinlikle öyle mahser yeri gibi Rabbim yardımcıları olsun 🙏 Bizim burda izlemekle psikolojinin yerle bir oldu onlar orda yaşarken kim bilir ne haldeler 😔 Sağ sol kavgası değildir de göz göre göre depremler oluyor ama asla bir önlem yok sağlam yapılan yapılar yok , Japonlar 9 büyüklükte ki depremi evde gülerek geçiriyorlar daha biraz önce videoda izledim , bizde 7,6 şehir kayboluyor daha da kötüsü insanlar yok oldu . İhmalkarliktan başka birşey yok ortada haliyle insanlar devlete cemkiricek hiç bir şekilde önlem alınmıyor sağlam binalar dikilmiyor sıfır evler çatır çutur katlanmis başka kime hesap sorulabilir? Ha şimdi hesap sormak yerine keşke herkes daha önceden hesap sorsaydida şimdi bu halde olmasaydık . Ben sağcı veya solcu değilim , başa gelipte bütün herşeyi düzelticek sağlam yapılar yapicak ülkesine canını feda edicek hiç bir lider de gormuyorm