Gerçekten insanları dinlemeden yargılamaya bayılıyorsunuz ya … Biri demiş ki böyle mobilyası varsa ihtiyacı yoktur çok teşekkür ederim böyle bir durumda bile o yorumunla yüzümde tebessüm oluşturdun . Bende aptal değilim yepyeni aldığım seti satacak kadar . Neyse açıklama yapmayacağım . Günah aldınız sizi vicdanınızla baş başa bırakıyorum . Moderatörler silin bu postumu uğraşamayacam kimseyle