Çocuğuyumu bırakacak yerim olsa bende gitmeyi çok isterdim eşimi bugün gönderiyorum yardımları bırakacaklar istanbuldan kahramanmaraşa acaba yol durumunu bilen var mı aranızda gidebilirler mi valilik onayı var. İstanbuldan giderken yollar ne durumda acaba eşim yoğun olduğu için soramadım hala erzaklarla uğraşıyorlar gece çıkılacaklar insallah yolada hava şartları da kötü biraz da korkuyorum sağ Salim gidip gelirler insallah 💕🙏🏻