Selam kızlar bebeğim 7 aylık bu zamana kadar hergün kaka yapardı yapmasa 2.gün çok rahatsız olurdu masajla filan yaptırırdım ama şuan 5 gündür yapmıyor ve kabız değil yani öyle rahatsız değil zorlamıyor yapmaya çalışmıyor iyi yani sebebini anlamadım ama normal değil 5 gün 2. Güne başlardı sıkıntıya huzursuzluga