denizco Bebeğim tam 6 aylık. Yaklaşık 20 gündür falan böyle kucağımdayken bi anda saçlarıma yapışıp kendine çekip çenemi gözümü yanaklarımı burnumu falan ağzıyla tutmaya çalışıyo 😀 İzin verince de ya ısırıyo gibi yapıyo(daha dişleri yok) ya da emiyo. Bu durum hem komik hem merak ediyorum sebebi hakkında fikri olan var mı ?
denizco Baharaytekin zaten kulaklarını falan çok çekiştiriyor bu ara gelsin bakalım minik dişler 😍 Teşekkür ederimm
[silindi] denizco ayni benim kız suan 4.5 aylık bir sinirle dalıyor resmen ağzına sokmaya calisiyor beni😄
denizco [silindi] aynen ben de sık sık yapmaya başlayınca korktum, acaba ben böyle lapur lupur hırçın seviyorum çocuk da o yüzden hırçın hareketler mi sergiliyo diye 😃
denizco Sanemkrdmnçok minikken o emme refleksi olarak yapıyordu. Ama bu yaptığı farklı çok daha şiddetli gözü dönüyo o an 😀 Bu arada emzirdikten sonra da yapıyo acıktığından olduğunu sanmam
[silindi] denizco bence öpüyor çünkü benim bebeğim de yapıyor ne zaman yanağından öpsem o da benim yanağıma yapışır ☺️ öpme şekli bu