Deletedmom_62 GizemElf fiyatlar iyice arttı normalde Osmancık veya baldo kullanirim ama çok zam geldi yasemin aldim ki o bile 25 TL falan kilosu
PatronBebek GizemElf ee ne var ki bunda hayret bişey 😒 valla cnm bende bulamıyorum biminki iyi dediler tıkır oldu sevmedim onuda
Balkizlarim GizemElf 5 kiloluk alıyoruz biz 123 TL mi 43 mü neydi tam hatırlamıyorum şuan 🌸 Osmancık kullanıyorum
Atailknur Bimin baldosu bide makbul kuruyemiş in baldosu güzel. Memnunum. Ben pilavın pirincini suda bekletip o şekilde yaparım bire bir kaynar su koyarım pişerken hep tane tane olur pilavım.