2 yaşında kızım var ve hamileyim 12 haftalık. 10 gün öncesinde emziğin ucunu parçalamıştı emmiyordu gecede sürekli uyanıp uyumamıştı. Sonra sağlam emzik bulmuş emmeye başladı. Nasıl bıraktırırm bilmiyorum ucu olmayan emziği bile ağzına alıyor kardeşi doğunca tekrar onda görüp emer diye bıraktırmaya emeğimin boşa gitmesinden korkuyorum nasıl yapıcam bırakıyım emsinmi kimi öyle diyor