Ülkemize bu kötü günlerde geçmiş olsun. Bütün acı kayıplarımızın mekanları cennet olsun ilk önce. Bebeğimi solunum sıkıntısıyla hastaneye götürdüm bir şok tetkik yapıldı saatlerce hastanede tutulduk bronşiolit denildi covid hastası olduğu için eve gönderdiler. Antibiyotik ve hava tedavisi veriyoruz. İki gündür sıvı şekilde ve günde iki üç kere kaka yapıyor neden acaba? Antibiyotik neden olur mu anlamadım. Ve bu hastalık sürekli tekrarlar mı nelere dikkat etmem lazım herkes kucağına alıyor öpüyor uyarsam dahi nasıl sınır koyuyorsunuz?