Leylasan1621 acıbadem hastanesinin makinaları var. Çocuk polikliniğine gidip ben süt çekmek istiyorum derseniz hemşireler yardımcı oluyor. Ücretsiz çekebilirsiniz sütünüzü. O makinayla bi sütünüzü çekin eğer size yardımcı olduğunu hissederseniz çekişinden memnun kalırsanız makinanın üzerinde telefonlar mevcut o telefonlardan kiralayabiliyorsunuz firmasından.