5 ay 2 günlük Bebeğim normal de de çok uyuyan bir bebek değildi ama 1 saatte olsa uyuyordu emip geri yatıyordu 3 4 gündür sürekli ayakta gece gündüz bıraktığım an uyanıp ağlamaya başlıyor gazlıydı zaten hafiflemiş gibiydi şimdi tekrar çoğaldı dişi de beyazladı dişte çıkaracak ama uykusuzluk onuda benide mahvetti. Başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz nolur yardım edin ruh gibi geziyorum ortalıkta 😔