Gryffindor 3 gündür yapıyrm hep aynı şekılde çıkıyor, ya oldu bitti yada olacak daha aslında ben gebelik testi diye aldım firma bana bunu yollamış, 2 gğn gebeyim diye dolaştım 😁 başka test alınca anladım, şimdi de hadi bunu değerlendireyim dedim, teşekkür ederim sizede